Atklāšanas svētki.

Kāpēc es rakstu? Orvels 1946.gadā uzrakstīja eseju ar nosaukumu „Kāpēc es rakstu”, kurā skaidroja 4 iemeslus, kāpēc kāds raksta.  Neviens no tiem nav atbilstīgs manam nolūkam, turpretim esejas noslēgums (kuru pašrocīgi aizņemos un pilnveidoju) to brīnišķīgi ilustrē:

Esmu radījis iespaidu, ka mani motīvi rakstīšanai ir pilnā mērā veltīti publiskam labumam. Nevēlos to atstāt kā galējo iespaidu. Visi [autori] ir iedomīgi, egoistiski un slinki un viņu visu motīvu pamati ir noslēpumaini. Rakstīt [blogu] ir briesmīga, nogurdinoša cīņa, kā ilgstoša cīkstēšanās ar kādu sāpīgu slimību.  Viens nekad neuzņemtos šādu lietu, ja vien viņu nevada kāds dēmons, kuram tas nespēj pretoties un kuru tas nespēj saprast.”

Šajā blogā būs [cerams] iespējams atrast šo un to no visa, kas man tajā vai citā brīdī šķitīs svarīgs. Kaut kas par kādu jauku grāmatu, filmu, notikumu, diskusiju vai novērojumu, dzīves atgadījumu; to kā ieraudzīju dienas vidū paklūpam steidzīgu garāmgājēju, uzsmaidām meiteni, iesmejamies bērnu.

Tādi nu lūk tad ir šī bloga atvēršanas svētki – iepildi vīna glāzi, atlaidies krēslā un klausies ziemas vējus spēlējam stabules…

Komentēt

